Jumaat, 9 Mac 2012

exam habiz. hati senang :)

ketepikan masalah. fikirkan hal gembira !!
aku gembira dengan hidup aku sekarang.. masalah2 aku tu, sume aku tolak tepi.. buat sakit hati bila dpkirkan..
emmm,
alhamdulillah exam sudah habis. em3, tp aku sikit hampe sebab dapat result td.. huuu, menurun dri exam thun lepas.. takpe.. ni cume permulaan untung berperang dalam PMR. har har har... kadang2 aku ni semangat sangat nk PMR. tp kadang2 tu hampeh je.. nak bace ape pon malas.. nak buat macam mne kan.. hehee. eh, cuti dah mula. yeayyy !! syok gile exam sblum cuti.. dpt enjoy puas2.. waa, nak dekat tarikh befday aku lah.. tak sangke dah makin tua aku ni.. hihii..  oke. asalamualaikum.. kalau rajin aku update lagi blog yg tak best ni.. baiii :)



SAYANG HELMI QUESYAIRI - ** my soulmate **
SAYANG MUHAMAD AIZAT - **my best brother n my best friend**

^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman

about i,my,me,mine:)

PELAWAT yg saye hargai:)