Jumaat, 9 Mac 2012

ada apa denganku ??

dear blog,
nape entah sekarang ase rajin nk update blog..
mungkin bole lepas tension ckit kot.. alhamdulillah kalau betul aq bole lepaskan tension..
kenapa eh.. kenapa3 !!
hmm, aku sendiri tak dapat cam masalah aku sendiri. aku rasa macam semua benda asyik buat aku marah..
kadang kadang aku rase nak menjerit je sebab tension.. hidup remaje ni mmg penuh cabaran kan.. tak dinafikan.. memang betul! kadang2 aku ase macam aku ni tak patut berkawan.. aku tak layak dpt kawan-kawan yang baik hati.. hati aku ni memang tak patut dijage pun sebab aku memang tak reti jaga hati orang lain kan... takpe laa. aku paham.. aku sedar sape aku.. aku bukan bagus mane pun org nya.. em, masalah lelaki? ohh, 'NO COMMENT'.. susa nk cakap.. hmm, masalah kawan? bagus !! aku selalu dpinggirkan.. aku benci semua ni.. aku benci.. hoiii! aku menyampah laa dengan kau ni masalah ! buat aku selalu susah hati je.. walaupun aku ni ade  masalah banyak mane pun. aku masih mampu senyum.. nasib baik masih ade orangg-orang yg sanggup gembira kan aku. aku bersyukur sangat.. tapi.... aku benci sangat dengan masalah bodo aku. kadang2 aku rasa aku nak hidup macam dulu. hmmm.. smoge kau bahagia.. kbaiiii : /

                               
                                                                 AKU TENSION. Kbaiii :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Halaman

about i,my,me,mine:)

PELAWAT yg saye hargai:)